Reklamační řád
Reklamace faktury
V případě problémů s fakturou nás kontaktujte:
- telefonicky
- provozní středisko Pardubice: 466 798 463
- provozní střediska Holice, Přelouč: 466 798 466
- e-mailem: fakturace@vakpce.cz
- při osobní návštěvě v zákaznickém centru společnosti Vodovody a kanalizace Pardubice, a. s., Teplého 2014, 530 02 Pardubice
návštěvní doba: Po, St: 8:00-11:00, 11:30-16:00 hod. - nebo nám zašlete fakturu s krátkým popisem problému na adresu: Vodovody a kanalizace Pardubice, a. s., Teplého 2014, 530 02 Pardubice
Při sdělování stížností ohledně chyb ve faktuře uvádějte vždy evidenční nebo technické číslo odběru, což významně urychlí celý proces vyřízení stížností.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smluv uzavíraných mezi společností Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s. a spotřebitelem (odběratelem) je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.